Od 2002 roku saksofonista i klarnecista Ken Vandermark (USA) oraz perkusista Paal Nilssen-Love (Norwegia) tworzą duet o potężnej energii, który traktuje scenę jak laboratorium: ekstremalne tempo rytmiczne, dekonstrukcja formy i swobodne wykorzystanie dowolnego idiomu muzycznego. Zadebiutowali albumem Dual Pleasure i od tamtej pory koncertowali w Europie, Ameryce Północnej, Japonii i Brazylii, regularnie powracając do formuły duetu jako kluczowego pola twórczości obok projektów takich jak Peter Brötzmann Chicago Tentet, Lean Left czy Double Tandem. Ich album Screen Off (2019), zmontowany przez producenta Lasse Marhauga z amatorskich nagrań publiczności z YouTube’a, wprowadził narracyjne, kolażowe podejście do improwizacji. Wydany 7-płytowy box Japan 2019 i kolejne trasy po Japonii (m.in. styczeń 2024 z Akirą Sakatą, Yuji Takahashim i Masahiko Satoh) dokumentują ich nieustanny rozwój.
Ken Vandermark (USA) – saksofon tenorowy i klarnet
Paal Nilssen-Love (Norwegia) – perkusja